Інтерактивна «Віртуальна учительська» як інструмент організації ефективної взаємодії між учителями і адміністрацією



Вы можете согласиться на роль обучаемого и принять новую информацию, или же вы можете почивать на лаврах собственной образованности и бесконечно повторять круги собственных успехов и ошибок.

Даг Холл

Інтерактивна «Віртуальна учительська» як інструмент організації ефективної взаємодії між учителями і адміністрацією
Впровадження інформаційних технологій в організацію управління навчальним закладом - необхідна умова ефективного управління будь-якою освітньою установою. Разом з обов'язковими ЄІС, доступ до яких жорстко обмежений, школи можуть також створювати свої ресурси, які дозволяють вирішувати завдання, актуальні для конкретного навчального закладу. Прикладом організації такого загального мережного ресурсу є   «Віртуальна учительська»,  яку створено на основі соціального сервісу Google+.
Віртуальна учительська – закрите робоче середовище, яке призначене для внутрішньої комунікації та взаємодії персоналу закладу, а також забезпечує вирішення ряду внутрішніх організаційних і управлінських завдань. Засіб інфообміну та документообігу
Спільнота «Віртуальна учительська» створена з метою:
         організації ефективної педагогічної взаємодії між учителями і адміністрацією закладу.
― координації дій служб навчального закладу і учителів;
― формування відкритої інформаційної бази для педагогічних працівників закладу;
― підвищення професійної компетентності педагогів;
― введення електронного шкільного документообігу і забезпечення зниження навантаження по складанню звітів.


Рис.1.3.1. Можливості спільноти «Віртуальна учительська» в управлінні

Найбільша особливість віртуальної учительської  - інтерактивність. Будь-якій інтерактивній спільноті  припускає не лише наявність зворотного зв’язку, але і варіативну, відкритість, багатофункціональність. Тобто саме ті значущі якісні характеристики, які властиві педагогічній взаємодії.
Зміст віртуальної учительської - це не жорстка структура, яка модерується адміністратором спільноти, а колективний продукт, що виходить за участю усіх педагогів закладу впродовж усього навчального року.
Організація роботи у віртуальній учительській:
1.  Створення сайту здійснюється заступником директора з навчально-виховної роботи або учителем інформатики, інженером з електроніки.
2.  Доступ до спільноти «Віртуальна вчительська» мають усі педагогічні працівники навчального закладу.
3.  Редагування інформації  здійснюється при наданні рівня доступу конкретним працівникам.
4.  Таблиці, форми, документи створюються адміністрацією закладу з наданням до них доступу необхідним категоріям педагогічних працівників і заповнюються колективно усіма педагогічними працівниками.
5.  Після закінчення навчального року доступ до таблиць і форм закривається, матеріал архівується. Архіви розміщується на Google Диску.


Рис.1.3.2. Організація роботи у спільноті «Віртуальна учительська»

 Можна виділити наступні переваги використання цієї форми організації взаємодії між учителями і адміністрацією:
― доступність спільноти «Віртуальна учительська» розміщеної в Інтернеті, доступ до неї можливий з будь-якої точки, що має вихід в Інтернет;
― відкритість інформації, яка здійснюється за рахунок публічного її представлення;
― зберігання інформації про проведені заходи і документації в одному місці на хмарному сервері (Google Диску);
― можливість колективного формування різних звітів.
Загальні рекомендації по організації роботи учителів у Віртуальній вчительській
Директор навчального закладу видає локальний акт про роботу в Електронній учительській.
Призначається відповідальний за ведення Електронної учительської.
Учителів інформують про можливості і принципи роботи Електронної учительської, надають доступ.
Відповідальний за роботу Віртуальної учительської контролює її роботу. Звіт про роботу надається директору навчального закладу в кінці кожного семестру.
Після закінчення навчального року (кінець червня) доступ до таблиць закривається, дані за минулий рік архівуються в одній папці на Google Диску.
Активна робота учителів у віртуальній учительській повинна стимулюватися адміністрацією навчального закладу.

Використання спільноти «Віртуальна учительська» сприяє отриманню нового рівня педагогічної взаємодії за рахунок підвищення значущості учителя, відповідальності сторін, самостійності і творчості усіх педагогічних працівників.

Немає коментарів:

Дописати коментар