Вы можете согласиться на роль обучаемого и
принять новую информацию, или же вы можете почивать на лаврах собственной
образованности и бесконечно повторять круги собственных успехов и ошибок.
Даг Холл
Впровадження інформаційних технологій в організацію
управління навчальним закладом - необхідна умова ефективного управління будь-якою
освітньою установою. Разом з обов'язковими ЄІС, доступ до яких жорстко
обмежений, школи можуть також створювати свої ресурси, які дозволяють
вирішувати завдання, актуальні для конкретного навчального закладу. Прикладом
організації такого загального мережного ресурсу є «Віртуальна
учительська», яку створено на основі
соціального сервісу Google+.
Віртуальна учительська –
закрите робоче середовище, яке призначене для внутрішньої комунікації та
взаємодії персоналу закладу, а також забезпечує вирішення ряду внутрішніх
організаційних і управлінських завдань. Засіб інфообміну та документообігу
Спільнота «Віртуальна учительська» створена з метою:
―
організації ефективної педагогічної
взаємодії між учителями і адміністрацією закладу.
― координації дій служб навчального закладу і учителів;
― формування відкритої інформаційної бази для
педагогічних працівників закладу;
― підвищення професійної компетентності педагогів;
― введення електронного шкільного документообігу і
забезпечення зниження навантаження по складанню звітів.
Рис.1.3.1.
Можливості спільноти «Віртуальна учительська» в управлінні
Найбільша особливість віртуальної учительської - інтерактивність. Будь-якій інтерактивній спільноті
припускає не лише наявність зворотного
зв’язку, але і варіативну, відкритість, багатофункціональність. Тобто саме ті
значущі якісні характеристики, які властиві педагогічній взаємодії.
Зміст віртуальної учительської - це не жорстка структура,
яка модерується адміністратором спільноти, а колективний продукт, що виходить
за участю усіх педагогів закладу впродовж усього навчального року.
Організація роботи у віртуальній учительській:
1. Створення
сайту здійснюється заступником директора з навчально-виховної роботи або
учителем інформатики, інженером з електроніки.
2. Доступ
до спільноти «Віртуальна вчительська» мають усі педагогічні працівники
навчального закладу.
3. Редагування
інформації здійснюється при наданні
рівня доступу конкретним працівникам.
4. Таблиці,
форми, документи створюються адміністрацією закладу з наданням до них доступу
необхідним категоріям педагогічних працівників і заповнюються колективно усіма
педагогічними працівниками.
5. Після
закінчення навчального року доступ до таблиць і форм закривається, матеріал
архівується. Архіви розміщується на Google Диску.
Рис.1.3.2.
Організація роботи у спільноті «Віртуальна учительська»
Можна виділити наступні переваги використання цієї форми
організації взаємодії між учителями і адміністрацією:
― доступність спільноти «Віртуальна учительська» розміщеної
в Інтернеті, доступ до неї можливий з будь-якої точки, що має вихід в Інтернет;
― відкритість інформації, яка здійснюється за рахунок
публічного її представлення;
― зберігання інформації про проведені заходи і
документації в одному місці на хмарному сервері (Google Диску);
― можливість колективного формування різних звітів.
Загальні
рекомендації по організації роботи учителів у Віртуальній вчительській
Директор навчального закладу видає локальний акт про
роботу в Електронній учительській.
Призначається відповідальний за ведення Електронної учительської.
Учителів інформують про можливості і принципи роботи
Електронної учительської, надають доступ.
Відповідальний за роботу Віртуальної учительської
контролює її роботу. Звіт про роботу надається директору навчального закладу в
кінці кожного семестру.
Після закінчення навчального року (кінець червня) доступ
до таблиць закривається, дані за минулий рік архівуються в одній папці на Google Диску.
Активна робота учителів у віртуальній учительській
повинна стимулюватися адміністрацією навчального закладу.
Використання спільноти «Віртуальна учительська» сприяє
отриманню нового рівня педагогічної взаємодії за рахунок підвищення значущості
учителя, відповідальності сторін, самостійності і творчості усіх педагогічних
працівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар