Балабинський навчально-виховний комплекс
«школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж»
Запорізького району Запорізької області
Адреса: 70435,
Запорізька область, Запорізький район, смт. Балабине, вул. Престижна, 2-а
Телефон : (0612)223-31-32, (0612)223-33-19
Електронна адреса: school@balabino-nvk.com.ua
Автор досвіду: Черкасова Лариса Валентинівна, Балабинський
НВК «Престиж», заступника директора з навчально-виховної роботи
Назва теми досвіду: Використання пакету Google Apps for Education (G Suite for Education) в роботі навчального закладу (з
досвіду роботи Балабинського НВК «Престиж» Запорізького району Запорізької
області).
Актуальність досвіду: Інформатизація освіти нині є необхідною
умовою поступового розвитку суспільства. Вдосконалення інформаційних технологій
займає важливе місце серед численних нових напрямів розвитку освіти. Воно
націлене на розвиток шкільної інфраструктури, а саме на інформаційне середовище
навчального закладу, що припускає впровадження і ефективне використання нових
інформаційних сервісів. Важлива роль нових інформаційних технологій в освіті
полягає в тому, що вони не лише виконують функції інструментарію, який використовується
для вирішення окремих педагогічних завдань, але і надають якісно нові
можливості навчанню, стимулюють розвиток дидактики і методики, сприяють
створенню нових форм навчання і освіти. З розвитком комп'ютерних засобів і
впровадженням їх в освітній процес у його учасників з'являються нові
можливості, реалізуються нові підходи.
Одним з перспективних напрямів розвитку сучасних інформаційних технологій є
хмарні технології. Під хмарними технологіями (англ. Cloud computing) розуміють
технології розподіленої обробки даних, в якій комп'ютерні ресурси і потужності
надаються користувачеві як інтернет-сервіс.
Застосування хмарних сервісів є невід'ємною складовою сучасної освіти і
сприяє динамічному переходу до інновацій по впровадженню віртуальних
дистанційних освітніх технологій веб 2.0 і веб 3.0 як нових форм мережних
освітніх середовищ.
Витрати на перехід до інноваційного розвитку не мають бути занадто
великими. Використовувані зараз для підтримки навчання в школах комп'ютерні
класи, укомплектовані персональними комп'ютерами, виявляються досить дорогими
(до 80% затрат на підтримку ИКТ навчання складають витрати на електроенергію).
Дослідники інституту ЮНЕСКО по інформаційним технологіям в освіті
відмічають, що придбання і обслуговування різної комп'ютерної техніки і
програмного забезпечення в сучасних освітніх установах постійно вимагає значних
фінансових вкладень і залучення кваліфікованих фахівців (Нил Склейтер, Хмарні
обчислення в освіті).
В якості технології що знижує витрати нині виступають хмарні обчислення і
віртуалізація обчислювальної платформи.
Хмарні технології (хмарні обчислення CloudComputing) - це новий сервіс,
який має на увазі віддалене використання засобів обробки і зберігання даних. За
допомогою «хмарних» сервісів можна отримати доступ до інформаційних ресурсів
будь-якого рівня і будь-якої потужності, з розділенням прав різних груп
користувачів по відношенню до ресурсів, використовуючи тільки підключення до
Інтернету і веб-браузер.
«Хмарні сервіси» можна розділити на
три основні категорії: інфраструктура як сервіс; платформа як сервіс; програмне
забезпечення як сервіс. Як приклад використання хмарних технологій в освіті,
можна назвати особисті кабінети для учнів та вчителів, електронні щоденники і
журнали, інтерактивну приймальню, тематичні форуми, де учні можуть здійснювати
обмін інформацією та багато чого іншого. Це і пошук інформації, де учні можуть
вирішувати певні навчальні завдання, навіть у відсутності педагога, або під
його керівництвом.
Найбільш популярні хмарні провайдери: віртуальний хостинг Amazon,
TheRackspace, Google, Microsoft, Joyent, GoGrid, Terremark, Savvis, Verizon,
NewServers. У цій роботі ми розглянемо роботу з хмарними сервісами Google.
Цілі досвіду: Створення єдиного інформаційно-освітнього середовища школи відповідного вимогам і можливостям школи XXI
століття засобами
пакету Google Apps for Education (G Suite for Education)
Завдання досвіду:
- Використання можливостей Google Apps for Education для створення інформаційно-освітнього середовища та інформаційно-методичного простору школи.
- Створення нормативної бази мережної взаємодії різного рівня суб'єктів інноваційної діяльності;
- Реалізація інноваційних технологій управління (електронний документообіг, електронний журнал, автоматизація управління)
- Підвищення ІКТ - компетенції учасників навчально-виховного процесу.
- Запровадження застосування інтерактивних сервісів і додатків Web 2.0 у навчально-виховний процес.
- Трансформація особистого інформаційного простору учасників освітнього процесу і інформаційно-освітнього простору НВК в мережний освітній простір
Тривалість
роботи над досвідом: робота над проектом триває з грудня
2015 року
Опис технології досвіду
1.1.
Формування єдиної шкільної інформаційної системи за допомогою Google Apps for Education (G Suite for Education).
1.2. Використанняпакету Google Apps for Education (G Suite for Education) в системі управління навчальним закладом.
1.3. Інтерактивна «Віртуальна учительська» як інструмент організаціїефективної взаємодії між учителями і адміністрацією.
1.2. Використанняпакету Google Apps for Education (G Suite for Education) в системі управління навчальним закладом.
1.3. Інтерактивна «Віртуальна учительська» як інструмент організаціїефективної взаємодії між учителями і адміністрацією.
Результативність та ефективність досвіду
Розглянемо, як використання пакету Google Apps for Education (G Suite for Education) в роботі
навчального закладу вплинули на індикатори якості освіти у Балабинському НВК «Престиж».
ЗА КЛАСИФІКАЦІЄЮ ОЕСО (Організація економічного
співробітництва та розвитку) виокремлено чотири індикатори якості освіти:
Група Індикаторів А - Інформація про учасників
навчально-виховного процесу, що впливає на успішність навчання і як успішність
навчання впливає на успішність учасників НВП на ринку праці;
Група Індикаторів В - Інформація про інвестиції в
освіту;
Група Індикаторів С - Інформація про навчання впродовж
життя та для професійного розвитку;
Група індикаторів Д - Інформація про освітнє
середовище.
Отже, використання Google Apps for Education (G Suite for Education) в роботі
Балабинського НВК «Престиж» на сьогодні виявило наступні результати. Читати далі...
Висновки
Сучасна освіта - це мобільна освіта. Педагоги, учні, керівники системи
освіти, батьки повинні мати постійний доступ до освітніх ресурсів і сервісів: в
навчальному закладі, удома, в дорозі. Основою цього може стати Google Apps for Education (G Suite for Education).
Перевагами Google Apps for Education (G Suite for Education) є управління
великими інфраструктурами, забезпечення безпеки, відсутність залежності від
модифікацій комп'ютерів і програмного забезпечення. До недоліків відносяться
залежність від наявності і якості каналу зв'язку, ризики технічних збоїв та
правові питання.
Додатки
The Closest Casino to Harrah's Philadelphia - Mapyro
ВідповістиВидалитиFind 이천 출장샵 the Closest Casino to 아산 출장마사지 Harrah's 대전광역 출장안마 Philadelphia, PA. Find your perfect stop for entertainment, dining, and more 오산 출장마사지 fun! 광주광역 출장마사지